Müşteri Memnuniyeti
Müşterilerimizle kurduğumuz açık ve güvene dayalı ilişkilerde sadece bir tedarikçisi olmaktan öte, güvenilir bir ortak olmayı hedefleriz.
Müşterilerimizden gelen talep ve öneriler doğrultusunda AR-GE birimimiz yenilikleri sürekli takip ederek pazara yeni ürünler katmaya devam etmektedir. Müşterilerimizin ödediği paranın karşılığını fazlasıyla alabilmeleri için, gerek ürün gerekse hizmet olarak en iyi olanı yapmayı taahhüt ederiz.
Müşterilerimizin ilk tercih edecekleri firma olmamız, ancak değişen ihtiyaçları ve beklentileri rakiplerimizden daha iyi ve daha hızlı değerlendirip, yanıtlamamızla ve karşılamamızla mümkün olacaktır.
Etkin iletişim ve bilgi alışverişi ile müşterilerimizin beklentilerini tam olarak anlamaya/almaya çalışır ve beklentilerinin ötesinde hizmet vermeye gayret sarf ederiz. Yaptığımız her işte mükemmeliyete ulaşmak için farklılık yaratma ve sürekli gelişim sağlama amacını güdüyoruz.
Bizim gözümüzde müşteri memnuniyeti; önyargısız dinleme, bilgi verme, süratli geri bildirim, müşteriyi onore etme, verilen sözde durma, güven verme, müşterinin düşünüldüğünü hissettirmedir. Başarının sürekliliği, güleryüz ve yaratıcılık mükemmeliyete gitmenin adımlarıdır.